خرید از ماوی در ایران

    ماوی (Mavi)

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    انلاین بازار نمایندگی رسمی خرید از برند ماوی (Mavi) ترکیه هست. می توانید انواع مختلفی از محصولات ماوی را از ترکیه بدون واسطه خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید. دو روش خرید از ماوی (Mavi) موجود می باشد. اولی خرید مستقیم از سایت فارسی آنلاین بازار و دومی ثبت لینک. برای آموزش ارسال ثبت لینک می توانید اینجا کلیک کنید

    پوشاک مردانه در کمد لباس بسیاری از افراد جایگاهی اجتناب ناپذیر دارد. از آنجا که متنوع است، گزینه های مختلفی را به شما ارائه می دهد. کت‌ها، کت‌ها و طرح‌های کت مردانه اغلب گزینه‌های ترجیحی هستند. اکثر مردم به دلیل راحت بودن و گرم نگه داشتن این محصولات تمایل به داشتن این محصولات دارند. کت و شلوار مردانه باعث می شود در مجالس و دعوتنامه های شلوغ شیک به نظر برسید و همه توجه ها را به خود جلب کند.لباس مردانه ماوی یکی از برندهای هست که می تواند جواب گو نیاز مردان باشد

         

    • خرید شلوار جین زنانه از ماوی (Mavi)
    • خرید شلوار جین مردانه از ماوی (Mavi)
    • خرید تشرت زنانه از ماوی (Mavi)
    • خرید اکسسوری زنانه از ماوی (Mavi)
    • خرید اکسسوری مردانه از ماوی (Mavi)
    • خرید محصولات بچه گانه از ماوی (Mavi)
    • خرید محصولات پسرانه از ماوی (Mavi)

    آنلاین بازار نمایندگی رسمی خرید از ماوی

    لینک اصلی خرید محصولات ماوی با روش ثبت لینک. در این روش شما به سایت اصلی ترندویل وصل می شوید و در قسمت مربوطه ماوی (Mavi) محصول را انتخاب می کنید و فقط کافی هست لینک را طریق سامانه اصلی به ما ارسال کنید.

    • خرید لباس زنانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید لباس مردانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید شلوار جین زنانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید شلوار جین مردانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید تشرت زنانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید اکسسوری زنانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید اکسسوری مردانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید محصولات بچه گانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)
    • خرید محصولات پسرانه از ماوی (Mavi) از سایت اصلی ( ترندیول)

    سایت های تخفیف و لینک تخفیف ماوی (Mavi)

    خرید از تخفیفات ماوی ترکیه

    در برخی از ایام و مناسبت ها و بلک فراید ماوی (Mavi) تخفیفات ویژه به مشتری خود می دهد برای هر مشتری وسوسه کننده هست که از این برند معرف ترک خریداری کند.

    • سایت تخفیف ماوی (Mavi) از سایت آنلاین بازار
    • لینک سایت تخفیف ماوی (Mavi) از اورجینال

    استفاده از انواع تیشرت همراه با شلوار جین یکی از ساده و البته بهترین ست‌های کاربردی برای تمام ماست شلوار جین ماوی (Mavi)  و تی‌شرت آن برای تمام فصول، انواع بدن و سبک‌ها مناسب هستند،  بلوز و شلوار جین  ماوی (Mavi)  را با یک آیتم جذاب همراه کنید یک تیشرت سفید و شلوار جین اسکینی، استایلی همیشگی و اولین انتخاب ماست، اما با اضافه کردن اکسسوری‌های جذاب استایل شما زیر و رو خواهد شد.

    +6تیشرت و شلوار جین آیتم اصلی ماوی (Mavi)  استایل شما است، اما با ضافه کردن یک کت چرم زیبا و کفش کتونی بیسیک استایل شما ظاهری اسپرت خواهد داشت.

    به جای پوشیدن شلوار جین آبی با تی‌شرت خود همان تی‌شرت را با شلوار سفید و روشن بپوشید. نگران نباشید که ممکن لباس شما کثیف بشود، هیچ لک و کثیفی وجود ندارد که پاک نشود از استایل‌تان لذت ببرید.

    انلاین بازار نمایندگی رسمی خرید از برند ماوی (Mavi) ترکیه هست. می توانید انواع مختلفی از محصولات ماوی را از ترکیه بدون واسطه خریداری کرده و در ایران تحویل بگیرید. دو روش خرید از ماوی (Mavi) موجود می باشد. اولی خرید مستقیم از سایت فارسی آنلاین بازار و دومی ثبت لینک. برای آموزش ارسال ثبت لینک می توانید اینجا کلیک کنید

     

    یک سویشرت اسپرت ماوی (Mavi)  به استایل‌تان اضافه کنید یک سویشرت اسپرت، نه تنها با استایل‌تون به خوبی هماهنگ می‌شود، بلکه یک رویه گرم است که در فصل سرد سال به انتخاب مناسب فصل بدل می‌شود.برای شخصی کردن استایل‌تون کافی این استایل را با کتونی و عینک آفتابی بزرگ همراه کنید.رنگ تیشرت ماوی (Mavi)  را جسورانه انتخاب کنید به جای یک تیشرت سفید یک تیشرت به رنگ دلخواه امتحان کنید. برای فصل بهار رنگ مرجانی و نارنجی انتخاب مناسبی است.

    حدود ۱۰۰ سال پیش شلوار جین با ۲ رنگ قهوه ای و آبی تولید می شد؛ اما رنگ قهوه ای به دلیل این که پس از چند بار شستشو کمرنگ شده و رنگ آن می رفت به مرور زمان مشتریان خود را از دست داده و دیگر تولید نشد. بنابر این رنگ آبی از رگ قهوه ای پیشی گرفته و به عنوان رنگ اصلی شناخته شد. شلوار جین معمولا آبی رنگ یا نیلی است و برای رنگ این شلوار ها از رنگ نیل استفاده می شود.

    در گذشته هند نخستین مرکز تولید و پرورش رنگ نیل به صورت گسترده بود اما امروزه رنگ آبی بیشتر با فرآیند های شیمیایی تولید می شود. با توجه به این که در حال حاضر شلوار جین ماوی (Mavi)   در دنیا علاوه بر رنگ آبی با رنگ های زرد، سفید، سبز و… نیز تولید می شود اما اکثر افراد با شنیدن نام شلوار جین تنها رنگ آبی آن را در ذهن تداعی می کنند که همچنان محبوب ترین رنگ است.

     

    پلیور صورتی ماوی (Mavi)  آیتمی که از آن لذت می‌برید

    ژاکت کش بافت صورتی را با استایل ثابت‌تون که تی‌شرت سفید و شلوار جین است بپوشید. این ژاکت‌ها برای بهار انتخاب خوبی هستند هم سبک‌اند هم گرمی دل چسبی را به شما می‌دهند. حال با اضافه کردن جزئیات هم رنگ پلیورتان یک استایل جذاب منوکروم بسازید. گاهی اوقات یک تی‌شرت سفید و شلوار جین ماوی (Mavi)  چیزی است که شما واقعا دوست دارید بپوشید، بنابراین با یک روسری شاد یا یک دستمال گردن یا کیف دستی خاص می‌‌توانید استایلتون را زنده کنید.

     870.+

    درباره شرکت ماوی (Mavi)

     Mavi که در سال 1991 در استانبول تأسیس شد، به عنوان یک برند سبک زندگی جهانی بسیار موفق شناخته شده است که ریشه در 32 سال تخصص در تولید لباس جین دارد. Mavi از سال 2017 به صورت عمومی معامله می شود و در 34 کشور از جمله ترکیه، ایالات متحده آمریکا، کانادا، آلمان و روسیه حضور دارد و محصولات خود را از طریق تقریباً 4500 نقطه از جمله 459 فروشگاه Mavi به فروش می رساند.

    تصویر برند مورد اعتماد Mavi به کیفیت بالا و قدرت قیمت گذاری قوی با محصولاتی که بین قسمت بالایی هسته و بخش های برتر بازار پوشاک آماده قرار می گیرند، تبدیل می شود. فلسفه Perfect Fit Mavi را در طراحی شلوار جین راهنمایی می کند که کاملاً متناسب با سبک زندگی، تیپ بدنی و انتظارات کیفیت مشتریان باشد. Mavi در میان برندهای جین ممتاز پیشرو در جهان قرار دارد و به عنوان برند سبک زندگی ترجیحی در بین مصرف کنندگان زن و مرد متمایز است.

    برنامه وفاداری Kartuş که با بیش از 8 میلیون عضو به عنوان بهترین در کلاس ترکیه شناخته می شود، به عنوان یک ابزار کلیدی برای Mavi برای تجزیه و تحلیل و استفاده از داده های مشتریان عمل می کند. Mavi جایگاه برند منحصربه‌فردی را در میان جوانان باهوش مد دارد و همچنان با چشم‌انداز خود برای ایجاد خوشحال‌ترین مشتریان Mavi، سالانه ۱ میلیون مشتری جدید به دست می‌آورد.

    این شرکت در راستای استراتژی جهانی خود، All Blue، که بر اساس رشد پایدار از طریق کیفیت ساخته شده است، پایداری را در فرهنگ، چشم انداز، محصولات و اهداف رشد شرکت خود ادغام می کند و معتقد است که دنیای بهتر با Mavi بهتر امکان پذیر است. یک تیم جهانی متشکل از 5670 کارمند، که قلبشان با جین می‌تپد، مشتاقانه تلاش می‌کند تا بهترین و خلاقانه‌ترین شلوار جین جهان را توسعه دهد و Mavi را به سمت آینده در مسیری متمرکز بر مردم، سیاره، جین و جامعه هدایت کند.

    Please publish modules in offcanvas position.