خرید مستقیم ار زارا، نمایندگی خرید زارا،

    زارا (ZARA)

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    مدل های شیک زارا (ZARA) که منعکس کننده استایل شما هستند اگر شیک پوش هستید، اگر به محصولات زارا در ایران دسترسی ندارید. اگر هزینه سفر خارجی برای خرید از برند زارا سخت هست. آنلاین بازار این امکان را به شما می دهد که محصولات زارا از ایران به راحتی تهیه کنید و بسته مورد نظر را درب خانه تحویل بگیرید.

    زارا در سال 1974 در اسپانیا تأسیس شد، یکی از بزرگترین برندهای پوشاک در جهان است. این برند که شامل محصولات زیادی از لباس‌های بیرونی گرفته تا لباس‌های زیر، از اکسسوری‌ها تا کفش‌ها است، همیشه در طراحی‌های خود موضعی ساده و ظریف نشان می‌دهد. محصولات زارا انتخاب شیک پوشان هست زیرا برای تمام فصول و مدل لباس مناسب هستند. مدل های کیف زارا برای استایل های مختلف از اسپرت گرفته تا رسمی طراحی شده اند. کیف یکی از عناصر مهم لباس زنانه است. با این حال، این واقعیت که کیف های دستی در انواع مختلفی تولید می شوند، از شکل آنها گرفته تا کاربردهای مورد نظرشان، می تواند انتخاب را بسیار دشوار کند.

    • کیف دسته دار بافتنی برند   MISS IPEKYOL( ایپک یولی ) به رنگ  مشکی
      2,749,796,000 تومان
      کلاچ سفر برند   MISS IPEKYOL( ایپک یولی ) به رنگ  فلزی
      2,749,716,000 تومان
      کیف دستی سوهو برند   MISS IPEKYOL( ایپک یولی ) به رنگ   بژ
      2,749,551,000 تومان
      بند نازک به نظر می رسد کیف کراس بادی مینی برند   Koton ( کوتون ) به رنگ  آبی سرمه ای
      2,750,058,000 تومان

    انواع کیف زارا از جهات مختلفی مانند چرم کروکودیل، رنگارنگ یا بافتنی و همچنین طرح های ساده خودنمایی می کنند. در حالی که مدل های کیف زارا از خطوط کلاسیک و مینیمال پیروی می کنند، انواع کیف های اسپرت بسیار رنگارنگی نیز وجود دارد. برای اینکه بتوانید ترکیبی هماهنگ با انواع کیف زارا داشته باشید، ابتدا باید سبک لباس پوشیدن خود و اینکه با کیف خود به کجا خواهید رفت را در نظر بگیرید. مثلا؛ علاوه بر کیف های دستی، کیف های بند شانه ای معمولا برای جلسات روزانه ترجیح داده می شوند. این کیف ها کاملا با سبک لباس های غیررسمی شما مطابقت دارند. علاوه بر این، کیف‌های چرمی زارا که اغلب ترجیح داده می‌شوند، هم با سبک لباس‌های اسپرت و هم با لباس‌های رسمی مطابقت دارند. طرح های ساخته شده از پوست گوساله با دوام خود توانسته است قدردانی مشتریان را جلب کند. در صورت تمایل می توانید از مدل های تولید شده با چرم مصنوعی نیز انتخاب کنید. می توانید کیف دستی چرمی زارا خود را با پوشیدن آن با کفش های کتانی، شلوار جین و کت های چرمی ترکیب کنید.

    • کت مخملی داخل قهوه ای TWOAW24MO00295 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ   قهوه ای
      2,750,425,000 تومان
      ژاکت پفی کمربند آب گریز بیش از اندازه مشکی TRENDYOLMİLA TWOAW23MO00007 قیمت، نظرات - Trendyol برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی
      2,750,406,000 تومان
      کت پوفر بلند دو طرفه کلاهدار دو طرفه Mink-Stone TWOAW23MO00052 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  خاکستری
      2,750,413,000 تومان
      کت بلند مشکی پریمیوم اوورسایز دافع آب TWOAW24MO00263 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی
      2,750,436,000 تومان
      مانتو پف دار زنانه کلاه دار با دستکش زمستانی برند   Mothermood به رنگ  مشکی
      2,750,372,000 تومان
      کت چهار دکمه ول سافت - اورسایز - آستر برند   MEGOMEL(مگومل) به رنگ  مشکی
      2,750,415,000 تومان

    مدل های محبوب زارا

    اگر کوله پشتی هایی با محفظه بزرگ را ترجیح می دهید، تمرکز روی انتخاب کفش برای ترکیبی که با این نوع کیف ها می سازید مفید خواهد بود. اگرچه کوله پشتی های زارا با ساختار راحت خود متمایز می شوند،

     انتخاب کفش های راحت برای راه رفتن راحت شما مهم است، زیرا بار کمی روی کمر شما وارد می شود. زارا طیف گسترده ای از محصولات کوله پشتی را تقریبا برای هر سن و سبک لباسی ارائه می دهد. می توانید با خرید کفش های کتانی راحت یا چکمه های راحت برای کوله پشتی چرمی خود، آن را ترکیب کنید.

    علاوه بر این، کیف های کمری زارا با طرح های شیک برای ترکیب های مختلف مناسب هستند. کیف های کمری زارا که اغلب در چرم و جیر فروخته می شوند، با چکمه های چرمی و کفش های جیر ترکیب می شوند. علاوه بر این، اگر کیف کمری پارچه‌ای دارید، می‌توانید آن را با کفش‌های کتانی راحت و شلوارهای تنگ ست کنید.

    کت و پالتوها ، سبک های منحصر به فردی نیز ارائه می شود. انتخاب کت بخش مهمی از استایل مردانه و زنانه است. مدل های مانتو زارا برای هر مدل لباس و تیپ اندامی طراحی شده است. انتخاب کت مناسب برای خانم ها در درجه اول به تیپ اندام و مدل لباس او بستگی دارد. به خصوص برای فصل پاییز می توان مانتوهای بلند را با توجه به تیپ اندام ترجیح داد. اگر باسن پهن و کمر باریکی دارید، می توانید کت های بلند با کمربند بپوشید. این کت ها در حالی که بر باریکی کمر تاکید دارند، شما را از سرما نیز محافظت می کنند. اما اگر کوتاه قد هستید، می توانید به جای انتخاب کت بلند، کت های پف دار کوتاه یا کت هایی که داخل آن خز است را انتخاب کنید. این نوع کت ها همچنین باعث ایجاد توهم قد بلند می شوند زیرا پاهای شما را بلندتر از آنچه هستند نشان می دهند. به این ترتیب جلب توجه شما با بلندتر نشان دادن بسیار آسان می شود. شما می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که با زندگی تجاری روزانه و حرفه ای سازگار هستند. طرح های زمستانی به لطف محافظتی که در برابر سرما ایجاد می کنند به شما کمک می کنند روز خود را به راحتی سپری کنید و با ظرافت خود در هر سبکی قرار می گیرند. به این ترتیب می توانید ترکیب های مختلفی بسازید. شما می توانید از گزینه های تولید شده به طور جداگانه برای مردان و زنان انتخاب کنید.

     

    • ترکیبی از ساعت های یونیسکس عاشقان را لمس کنید برند   Spectrum ( طیف )  به رنگ  مشکی
      2,750,118,000 تومان
      ساعت مچی زنانه LTP-V002L-7BUDF برند   Casio ( کاسیو )  به رنگ  سفید
      2,750,079,000 تومان
      ساعت مچی زنانه سنگی برند   Clup Polo به رنگ  طلا
      934,000 تومان
      ساعت مچی فولادی - آنالوگ برند   pullmarkt ( pullmarkt )  به رنگ  خیلی ا
      2,750,131,000 تومان
      ساعت مچی زنانه رزگلد مربع مینیمال برند   OQQO ( OQQO )  به رنگ   صورتی
      2,750,119,000 تومان
      ساعت دیجیتال استیل بند مشبک دیجیتال مدل جدید ساعت مچی زنانه یونیسکس (فقط ساعت) برند   ÇENÇEN به رنگ  طلا
      2,750,117,000 تومان
      ساعت مچی زنانه با بند فلزی برند   Spectrum ( طیف )  به رنگ  طلا
      2,750,130,000 تومان

    محصولات با کیفیت و شیک زارا

    علاوه بر این، خانم هایی با تیپ بدنی مثلثی می توانند مانتوهایی با قد متوسط ​​با یقه شانه انتخاب کنند. خانم هایی با تیپ اندام گرد می توانند با کت هایی که به سمت پایین گشاد می شوند، شیک به نظر برسند. علاوه بر این، انتخاب یک کت مناسب برای مردان بستگی به فصل و تیپ اندام دارد. اگر به دنبال کت زارا برای پاییز هستید، می توانید به سراغ مانتوهای بلند مدل کت بروید. علاوه بر این، کت‌های زارا ظرافت خاصی به شما می‌بخشند زیرا شما را بلندتر و لاغرتر از آنچه هستید نشان می‌دهند. با این حال، در ماه های بسیار سرد زمستان، کت ها ممکن است شما را به اندازه کافی گرم نکنند. به همین دلیل می توانید به کت های پفی روی بیاورید. زارا با ژاکت های جیر مصنوعی و ضد آب خود محافظت کاملی را برای ماه های زمستان فراهم می کند. لباس های بچه گانه مجموعه زارا کیدز به گونه ای تولید شده اند که به همان اندازه شیک و لطیف بر روی پوست کودکان است. به این ترتیب می توانید با خیالی آسوده محصولاتی را به فرزندتان بپوشانید که هم از نظر ظاهری سالم و زیبا هستند. محصولات زارا کیدز که با توجه به سن و جنسیت کودک شما متفاوت است با جدیدترین مد روز مطابقت دارد. اگر به دنبال لباس مناسب برای دوران مدرسه فرزندتان هستید، محصولاتی نرم و راحت انتخاب کنید.

    ممکن است ترجیح دهید. محصولاتی مانند سویشرت های باتیک، ژاکت های سایز بزرگ، شلوارهای مخملی و کفش های کتانی تولید شده برای دختران، ظرافت با کیفیتی را ارائه می دهند و به کودکان اجازه می دهند راحت حرکت کنند. در مجموعه زارا کیدز رنگ های پاستلی مانند صورتی، زرد و آبی روشن و همچنین رنگ های ساده مانند سفید را می بینیم. می توانید با گزینه های لباس زارا کیدز ترکیب هایی ایجاد کنید که می توانید با توجه به شخصیت فرزندتان آن ها را انتخاب کنید و زیبایی درخشانی به او ببخشید و اعتماد به نفس او را افزایش دهید که از سنین پایین شروع به شکل گیری می کند. می‌توانید لباس‌هایی را انتخاب کنید که شامل شخصیت‌های مختلفی باشد که کودکان خردسال دوست دارند و همچنین محصولاتی که برای کودکان جذاب هستند. به این ترتیب حتی کودکان خردسال نیز می توانند از پوشیدن لباس های خود به راحتی لذت ببرند.

     

    قیمت های سودمند زارا

    پسرانی که ذاتاً بسیار پویا و فعال هستند نیاز به لباس راحت بیشتری دارند. زارا محصولات پوشاک شیک را برای همه کودکان از سنین کودکی تا نوجوانی ارائه می دهد. امکان انتخاب لباس های طرح دار برای پسران 5-14 سال وجود دارد. تی شرت ها و ژاکت های با طرح های زیبا حس خاصی را به پسرها می دهند. علاوه بر این، می توانید شورت کوتاه و کیف های کوچک راحت و شیک بخرید. شما می توانید بسیاری از محصولاتی را که کودکان می توانند در مدرسه یا در حین بازی در خارج از خانه بپوشند با برچسب زارا خریداری کنید. شما می توانید با خیالی آسوده تمامی محصولات کودک را خریداری کنید. زارا با طیف وسیعی از عطرهای خود رایحه های غنی ارائه می دهد. مجموعه عطر زارا که شامل عطرهای مردانه و زنانه بزرگسال و همچنین عطرهای بچگانه سبک محیطی می باشد مجهز به رایحه های بی نظیری است. محصولات عطر زارا; از رایحه های مدرن و ماندگاری مانند ترنج، فلفل، هل، درخت سدر، گل پرتقال، اسطوخودوس و بامبو تشکیل شده است. شما می توانید با استفاده از این رایحه ها که مناسب موقعیت های مختلف، از استفاده روزانه تا شب های خاص است، به استایل خود پایان دهید. همچنین می توانید عطرهای زارا را روی لباس خود اسپری کنید و از ماندگاری بوی آن بهره مند شوید. به این ترتیب می توانید نت های پایه محصولات عطر زارا را کشف کنید. شما به راحتی می توانید به محصولاتی دسترسی پیدا کنید که خرید را برای همه با قیمت های مقرون به صرفه خود آسان می کند. دستیابی به ظاهری منحصر به فرد با ظاهر شیک ارائه شده توسط محصولات مختلف امکان پذیر می شود که به دلیل کیفیت آنها مورد قدردانی قرار می گیرند. با مراجعه به بخش نظرات می توانید اطلاعات دقیقی در مورد محصولات مورد نظر خود پیدا کنید. تصمیم گیری در پرتو اطلاعات دقیق برای شما بسیار آسان می شود. شما می توانید با استفاده از نظرات مشتریانی که قبلا محصولات را خریداری کرده اند، در مورد مدل مورد نظر خود تصمیم بگیرید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن تخفیف‌ها و کمپین‌ها، به محصولات به صورت سودمند دسترسی داشته باشید. تخفیف ها و کمپین ها از متزلزل شدن بودجه شما جلوگیری می کند. به این ترتیب می توانید برای مدت طولانی از محصولات بادوام و با کیفیت استفاده کنید.

    Please publish modules in offcanvas position.