سایت برندهای معروف ترکیه

    برشکا

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    برشکا یکی از بزرگترین تولید کنندگان پوشاک در جهان می باشد که با طیف وسیع محصولاتش توجه را به خود جلب می کند. آنلاین بازار نمایندگی رسمی خرید از محصولات برشکا می باشد که در کشور عزیزمان ایران می تواند به راحتی محصولات برشکا را به دست مشتری برساند.  

    یکی از انتخاب های پیشرو مردان و زنانی است که می خواهند مد را از دنبال کنند برشکا هست. این برند با ترکیب جزئیات زیبایی با ویژگی های کاربردی، محصولات چشم نواز و مفیدی را طراحی می کند و به لطف پارچه های با کیفیتی که استفاده می کند، احساس راحتی را افزایش می دهد. در حالی که برشکا مجموعه ای بسیار غنی از لباس های زنانه، از لباس گرفته تا بلوز و لباس بافتنی را ایجاد می کند، همچنین محصولاتی مناسب برای سلیقه های مختلف به زنان با گزینه های رنگی ارائه می دهد. لباس‌های مردانه برشکا راه‌حل‌هایی را ارائه می‌دهند که با نیازهای مردانه در طیف وسیعی از زمینه‌ها، از اکسسوری‌های شیک گرفته تا کت و تاپ‌های اسپرت، مطابقت دارند.

     

    مدل ها متنوع لباس مجلسی برشکا و لباس مجلسی هالتر

    این برند که در خدمت مردان و زنان با محصولات تابستانی و زمستانی است، انواع لباس ها را با پارچه های نازک و تنفس پذیر برای محافظت در برابر هوای گرم طراحی می کند و محصولاتی را تولید می کند که با پارچه های ضخیم و در آغوش بدن برای محافظت در برابر سرما تفاوت ایجاد می کند. با مدل های تی شرت برشکا به محصولات پوشاک برتر دسترسی دارید که به شما این امکان را می دهد تا با طرح های جالب خود استایل لباسی چشمگیر خلق کنید و همچنین محصولاتی که می توانند با طرح های ساده و تک رنگ خود استایلی مینیمال ایجاد کنند. با انواع کت برشکا که یکی از مهم‌ترین مکمل‌های فصل زمستان هستند، می‌توانید لباس‌های بیرونی با ساختار بدنه‌ای خریداری کنید که با دور نگه داشتن سرما، پشتیبانی عایق را فراهم می‌کند. گزینه های کت برشکا با قدهایشان انواع مختلفی دارند.

         

    لباس مشکی بافته شده با جزئیات TWOSS23EL02115 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,286,000 تومان
    لباس بافت بدون آستین چند رنگ TWOSS23EL02238 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  خیلی ا در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,283,000 تومان
    لباس بافتنی بدون پشت مینی بافتنی خاکی لباس ساحلی TBESS23EL00240 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  سبز در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,290,000 تومان
    لباس میدی بافت یقه هالتر مشکی TWOSS24EL00158 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,292,000 تومان
    لباس ساحلی ماکسی بافتنی مشکی بدون پشت TBESS23EL00160 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,291,000 تومان
    لباس ساحلی مینی بافته شده 100% پنبه ای طرح کاشی TBESS23EL00247 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  خیلی ا در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,291,000 تومان
    لباس شب شیک با آستر بافت قرمز TPRAW19BB0007 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  قرمز در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,284,000 تومان
    لباس بافتنی مشکی بدنه TWOSS22EL1575 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  مشکی در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,293,000 تومان
    لباس بافتنی طرح دار گلدار خط میدی خط A کمربند نارنجی TWOSS20EL2536 برند   TRENDYOLMİLLA به رنگ  نارنجی در دسته لباس مجلسی هالتر
    2,750,281,000 تومان

     

    با برشکا برای شرایط آب و هوایی آماده باشید

    محصولات فصل جدید برشکا که با مدل های کت و کتی که با کلاه یا بدون کلاه تولید کرده است، تحت تاثیر قرار می دهد، برای از بین بردن منفی های ناشی از شرایط آب و هوای سرد ایده آل است. با انتخاب مانتوهایی با بافت پارچه ضد آب می توانید از خیس شدن و سنگین شدن لباس های بیرونی خود در هوای بارانی جلوگیری کنید و آزادانه حرکت کنید. با پیشنهادهای تخفیف برشکا می توانید مانتوهای طراحی شده با جیب اضافه را به صرفه خریداری کنید. علاوه بر انواع مانتوهای برشکا که با طرح های زیپ دارشان به صورت عملی بسته می شوند، کت هایی که به راحتی با جزئیات دکمه ای شیک پوشیده می شوند نیز در مجموعه این برند ظاهر می شوند. شما می توانید با پشتیبانی خرید اینترنتی برشکا و ترندیول، مانتوهایی را که دارای جیب های بزرگی هستند که هم برای نگهداری وسایل و هم برای گرم کردن دست ها مفید هستند، در مدت زمان کوتاهی سفارش دهید.

     

    شما می توانید از میان طیف گسترده ای از گزینه های رنگی متناسب با استایل خود با کمک محصولات لباس بیرونی برشکا انتخاب کنید که پارچه های خاص خود را با پر کردن تقویت می کنند و برای محافظت از شما در برابر سرما ایده آل هستند. با محافظت از پاهای خود با کت های بلند، می توانید یک محصول مفید برای دمای انجماد در کمد خود قرار دهید. مدل های خز ظریف برشکا از جمله محصولات روپوش زمستانی هستند که از موادی مانند پشم، پنبه، جیر و پلی استر استفاده می کنند که هم نرمی را به دست می آورند و هم گرما را با موفقیت در بدن شما حفظ می کنند. خزهایی که با روکش کرکی و نرمی خود تفاوت را ایجاد می کنند، انتخاب خانم هایی هستند که می خواهند استایلی چشمگیر خلق کنند. کاپشن های پفی برشکا با بالشتک های باکیفیت خود به شما کمک می کند تا حتی در هوای سرد استایل خود را آزادانه بیان کنید. مانتوهای مردانه برشکا با برش های مدرن و پارچه های متنوع از چرم گرفته تا مخمل هر سبکی را به خود جذب می کند. این مانتوها را می توان با شلوارهای چرم برشکا برای استایلی قوی و سرکش در روزهای سرد از سر تا پا ترکیب کرد.

     

    جزئیاتی که در لباس زنانه ظرافت ایجاد می کند

    جزئیاتی که در لباس زنانه ظرافت ایجاد می کند

    مدل های لباس برشکا انواع مختلفی از محصولات را شامل می شود که خانم ها هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی می توانند از آن ها استفاده کنند. لباس هایی با طرح های عالی و پر رنگ در مدل های بلند و کوتاه به سلیقه شما ارائه می شود. لباس‌هایی با طرح‌های ساده ترکیب‌بندی را آسان‌تر می‌کنند و همچنین برای پوشیدن در زندگی تجاری‌تان ایده‌آل هستند. شما می توانید از طریق محصولات برشکا اوت لت، لباس های چشم نوازی که از چند رنگ به شکلی چشمگیر استفاده می کنند، خریداری کنید. لباس هایی که با الگوهای خود ظرافت ایجاد می کنند، با چوب لباسی های شیک خود بر روی شانه های شما متعادل می مانند و از مشکل لیز خوردن جلوگیری می کنند. مدل های موجود در مجموعه ترکیه برشکا که طرح های آنها با جزئیاتی مانند دکمه ها و زیپ ها بهبود یافته است، برای شما ایده آل است تا استایل خود را با موفقیت نشان دهید. علاوه بر مدل های فری، در دسترس بودن مدل های آستین بادکنکی انتخاب گزینه های شما را افزایش می دهد.

     

    علاوه بر لباس‌های کالکشن برشکا با جزئیات کمربند، مدل‌های جایگزینی نیز وجود دارد که بازوها را آزاد می‌گذارند و ظرافت شما را آشکار می‌کنند. بلوزهای برشکا، که توسط خانم ها پوشیده می شود، با ارائه گزینه های مد روز در میان محصولات لباس برتر مورد استقبال قرار می گیرند. در حالی که بلوزهای شیک که می‌توانند راحتی را ایجاد کنند با رنگ‌های زنده‌شان درخشش شما را افزایش می‌دهند، اما با طرح‌های خاص خود در نقاطی مانند بازو، سینه و پشت نیز تفاوت ایجاد می‌کنند. اکنون می توانید با بررسی گزینه های لباس برشکا در Trendyol، بلوزهایی با برش ها و طرح های مختلف سفارش دهید.

    تو می توانی کار کنی.

     

    محصولات پوشاک برشکا که به مردان راحتی می دهد

    محصولات پوشاک برشکا که به مردان راحتی می دهد

    انواع کاپشن برشکا که می توانید آن ها را در روابط رسمی یا زندگی روزمره خود به عنوان یک انتخاب لباس در نظر بگیرید، با الگوهای زیبایی شناختی خود کاملا به اندام شما می آید. می‌توانید با بررسی مدل‌های مناسب برای اندازه‌گیری‌های خود در میان گزینه‌های سایز، ژاکت‌هایی بخرید که بدن شما را در آغوش می‌گیرند و خطوط شما را از نظر زیبایی نشان می‌دهند. کت هایی که برای محافظت در برابر سرما در هوای خنک نیز مناسب هستند، راحتی را در لباس های رویه با مدل های زیپ دار برای شما فراهم می کنند. کاپشن های شیکی که می توان آنها را به صورت عملی پوشید و درآورد و باز یا بسته نگه داشت، مدل هایی را نیز شامل می شود که یک سبک لباس اسپرت را تکمیل می کند. کت هایی که می توانید با کفش های کتانی برشکا تولید شده توسط این برند مردانه ترکیب کنید، مدل های کلاه دار را نیز شامل می شود. مدل‌های شلوار برشکا که از جمله لباس‌های پایینی هستند که اغلب مردان مورد استفاده قرار می‌گیرند، گزینه‌های غنی را در مجموعه مدرن این برند ارائه می‌کنند. شلوارها به لطف پارچه های استفاده شده شکل خود را برای مدت طولانی حفظ می کنند و همچنین می توانند با رعایت اطلاعات برچسب در ماشین لباسشویی شسته شوند. حمل محصولاتی مانند تلفن و کیف پول برشکا از طریق شلوارهای شیک که ظاهر زیبایی را با جیب های کناری و پشتی ایجاد می کنند، آسان تر می شود. علاوه بر مدل هایی که با سجاف و نقش و نگار خود جلب توجه می کنند، محصولاتی که گزینه های متفاوتی از نظر ارتفاع کمر ایجاد می کنند نیز در بین مدل های برشکا من ظاهر می شوند. به لطف شلواری که برای بستن کمربند نیز مناسب است، محصولی دارید که کاملاً روی کمر قرار می گیرد.

     

    مدل‌های چکمه‌های برشکا که پاها را گرم نگه می‌دارند،یکی دیگر از برندها معروف کفش زنانه برند Diego Carlotti ( دیگو کارلوتی ) می باشد که یکی از رقیب دیرینه برشکا می باشد.برای محافظت در برابر شرایط آب و هوایی سرد در زمستان ساخته شده‌اند. ساختار ضخیم چکمه ها و بدنه آنها از مواد عایق حرارتی از سرد شدن پاهای شما جلوگیری می کند. در عین حال، چکمه هایی که ضد آب هستند و پای کاربران خود را در هوای بارانی و برفی خشک نگه می دارند، برای داشتن یک روز راحت ایده آل هستند. زیره چکمه ها با سطح دندانه دار طراحی شده تا از لیز خوردن پاهای شما به دلیل خیس بودن روی زمین جلوگیری کند. انواع بوت برشکا یکی دیگر از محصولات پوشاک زمستانی با ساختار بلند خود جلب توجه می کند. چکمه های ظریفی که قسمت بالایی مچ پای شما را می پوشانند نیز شامل مدل هایی با ظاهری براق هستند. به لطف Bershka که تنوع را با مدل های زیپ دار و بند دار افزایش می دهد، پوشیدن محصولاتی مانند چکمه و چکمه فوق العاده کاربردی می شود. این محصولات زمستانی که با انعطاف پذیری خود تحت تأثیر قرار می گیرند، همچنین با قرار گرفتن در ارتفاع بالاتر از کف های مرطوب با کفی ضخیم، به شما کمک می کنند کمتر خیس شوید. سویشرت‌ها که از برترین محصولات پوشاکی هستند که در پاییز و زمستان می‌توانند پوشیده شوند، نیز انتخابی ایده‌آل برای محافظت از شما در برابر سرما هستند. همچنین می‌توانید از کلاه‌ها و ریسمان‌هایی که می‌توانید در زیر کت خود بپوشید، از انواع سویشرت برشکا بهره‌مند شوید. این تاپ های کاربردی که با چاپ و نوشته های روی بدن خود توجه را به خود جلب می کنند، به لطف پارچه های ضخیم خود به گرم ماندن کمک می کنند. جیب های عمیق و پهن نیز برای نگهداری دست ها مناسب هستند. سویشرت برشکا با چاپ های باکیفیت از شخصیت های معروف فیلم و بازی تزئین شده است که مردان آن را تحسین می کنند.

     

    مدل های کفش برشکا به شما این امکان را می دهد که تابستان را با محصولاتی با طرح های مناسب برای پوشیدن روزانه راحت سپری کنید. کفش های مردانه برشکا با طرح های ساده و شیک خود متمایز می شوند. کفش های سفید برشکا یکی از محبوب ترین مدل ها هستند که با هر سبکی سازگار هستند. این کفش‌ها به دلیل سبکی و نازکی‌شان به شما کمک می‌کنند تا در طول روز راحت حرکت کنید. کفش های تابستانی که با ایجاد جریان هوا ساختاری تنفس پذیر دارند، از تعریق پاهای شما نیز جلوگیری می کنند. مدل‌های کفش ورزشی زنانه برشکا با لباس‌های ورزشی شما با انواعی که مکمل لباس تابستانی هستند هماهنگ می‌کنند. ویژگی کفی انعطاف پذیر که راحتی راه رفتن را افزایش می دهد، به راحتی با حرکات ناگهانی شما سازگار می شود. همچنین می توانید این کفش ها را برای ایجاد ترکیب های چشم نواز در حین انجام ورزش در فضای باز با لباس های ورزشی برشکا انتخاب کنید. با استفاده از مدل های شورت برشکا می توانید از هوای گرم لذت ببرید که می توانید آن ها را سفارش دهید تا نه تنها پاهایتان را در گرمای تابستان آزادتر نگه دارند، بلکه باعث جادارتر شدن شما شوند. شورت جیب دار علاوه بر طراحی زیبا، حمل وسایل مختلف را نیز آسان می کند. انواع شورت زهی از لیز خوردن محصول در حین انجام ورزش جلوگیری می کند. مدل های مایو برشکا که برای پوشیدن ساحلی در تابستان ضروری هستند، تنوع زیادی را در اختیار خانم ها قرار می دهند. لباس‌های شنا که ظاهری ظریف‌تر به بدن شما می‌دهند، پس از بیرون آمدن از آب به سرعت خشک می‌شوند. با انواع بیکینی برشکا می توانید با بهره گیری از هارمونی قسمت های پایین و رویه، از دریا و آفتاب در آسایش لذت ببرید.

     

    استایل خود را با اکسسوری های شیک برشکا منعکس کنید

    استایل خود را با اکسسوری های شیک برشکا منعکس کنید

    مدل‌های کیف برشکا که از جمله اکسسوری‌هایی است که خانم‌ها از آن‌ها استفاده می‌کنند، با بند‌های زیبای خود برای حمل روی شانه یا دست بسیار مفید هستند. برای ایجاد ترکیب های مختلف با زیور آلات و نقش ها کیف ها با ارائه انواع مختلف از جمله لوازم جانبی هستند که با یک سیستم زیپ کاربردی به راحتی باز و بسته می شوند. می توانید وسایل خود را با توجه به اندازه آنها از طریق کیف هایی که بیش از یک محفظه در طراحی خود دارند جدا کنید. اندازه کوچک انواع کیف کمری برشکا مزیتی ایجاد می کند زیرا به راحتی می توان آنها را به ناحیه کمر بسته کرد. کیف های کمری دارای رنگ های روشن و تیره هستند و می توان آنها را با جزئیاتی مانند زنجیر و بند محکم کرد. هنگامی که می خواهید یک شی را از کیف کمری خود بردارید، لازم نیست لوازم جانبی خود را از کمر خود بردارید و به شما امکان می دهد فوراً به اشیایی مانند کارت، پول و کلید دسترسی داشته باشید. مدل های کوله پشتی برشکا; آنها به شما این فرصت را می دهند که با راحتی، حجم زیاد داخلی و الگوهای شیک، آزادانه وقت خود را سپری کنید.

     

    انواع قاب گوشی برشکا که خانم ها و آقایان می توانند به طور موثر در زندگی روزمره از آن ها استفاده کنند، برای محافظت از موبایل شما در برابر خطرات احتمالی طراحی شده اند. این قاب ها که با ساختار مقاوم در برابر ضربه خود متمایز هستند، گزینه های زیادی با مدل های جایگزین مناسب برای گوشی های مختلف ارائه می دهند. با کمک محصول جانبی برشکا که به راحتی قابل اتصال و جدا شدن است، تجربه استفاده ایمن را خواهید داشت. با قاب‌های برشکا می‌توانید گوشی‌های خود را با خیال راحت حمل کنید و در عین حال آن‌ها را با سبک خود سازگار کنید. مدل های گردنبند جواهر در میان زیورآلات برشکا به شما این امکان را می دهد که یک اکسسوری شیک به گردن خود ببندید. این گردنبندها را که می توان به راحتی با گیره های پیوندی خود پوشید، می تواند به زیبایی با لباس های شما ترکیب شود. گردنبندهای برشکا با مواد باکیفیت خود بدون ایجاد هیچ گونه تحریک و ناراحتی روی پوست، ظرافت شما را تکمیل می کنند. شما می توانید با استفاده از گردنبندهای خود با گوشواره برشکا با نمادهای معنی دار شخصیت جوان خود را برجسته کنید. با کمربندهای برشکا، یکی از کاربردی ترین و شیک ترین اکسسوری ها، می توانید استایل خود را در عین اعتماد به نفس کامل کنید.

     

    Bershka به شما این امکان را می دهد که با گنجاندن بسیاری از جزئیات زیبایی شناختی در طراحی های ویژه ای که برای کاربرانی که طرفدار Billie Eilish هستند، سلیقه خود را منعکس کنید. شلوار جین برشکا که مورد پسند جوانان و کاربرانی است که سبک لباس آزاد را ترجیح می دهند، ترکیبی از مدل های مناسب برای خانم ها و آقایان را ارائه می دهد. محصولات جین که با تناسب راحت و مقاومت در برابر چروک شدن خود را برجسته می کنند، شامل مدل هایی هستند که باید در کمد خود بگنجانید تا به یک سبک لباس کاربردی و شیک برای پوشیدن روزانه برسید. برشکا در بسیاری از محصولات خود از جین گرفته تا مانتو از پارچه جین استفاده می کند که با دوام و راحتی خود متمایز است. شلوار جین مادر برشکا به دلیل کیفیت و همچنین تناسب راحت آن که با هر نوع بدنی سازگار است، قدردانی می شود. محصولات زیبایی برشکا با راه حل های مناسب برای هوای بارانی، گزینه های ویژه ای را نیز برای روزهای بارانی به خود جلب می کند. در حالی که مدل های کت ترنچ برشکا که جزو این محصولات هستند به دلیل جزئیاتی مانند دکمه و کمربند مورد قدردانی قرار می گیرند، اما به شما این امکان را می دهند که یک مدل لباس بیرونی مناسب برای پوشیدن در هوای خنک داشته باشید.

     

    کت های جین برشکا به شما کمک می کند تا روحیه آزاد خود را منعکس کنید و از شما در برابر شرایط آب و هوایی ملایم محافظت کنید. با محصولات بارانی برشکا می توانید لباس بیرونی ضد آب را به کمد لباس خود اضافه کنید. به این ترتیب در صورت غافلگیری باران، یک گزینه لباس بیرونی مناسب در کمد لباس خود خواهید داشت. ژاکت‌های کشباف برشکا، که می‌توانید در هوای سرد در خانه یا بیرون بپوشید، به لطف زیپ‌هایشان استفاده‌ای اختیاری ایجاد می‌کنند. بسته به دمای آب و هوا می‌توانید ژاکت‌های کشباف ظریف با جلو یا بسته بپوشید. ژاکت های کش باف پشمی که بافت پارچه ای فوق العاده انعطاف پذیری دارند نیز به شما کمک می کنند تا به راحتی آن ها را با محصولاتی مانند پلیور و سویشرت ترکیب کنید.

     

    مکمل سبک لباس اسپرت

    مکمل سبک لباس اسپرت

    مدل‌های جوراب شلواری برشکا با به حداقل رساندن اصطکاک با نازکی و پارچه‌هایی که بدن را در آغوش می‌گیرند، به پاهای شما می‌چسبند. در حالی که می توانید با جوراب شلواری که از نظر زیبایی بر خطوط شما تأکید می کند، ورزش کنید، اما محصولات زیرپوش عملی نیز دارید که می توانید در زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنید. ساختار تنفس جوراب شلواری که به دلیل انعطاف پذیری در فعالیت های ورزشی مزیت ایجاد می کند و به بدن کمک می کند آزادانه استفاده کند نیز برای جلوگیری از تعریق ایده آل است. جوراب شلواری هایی که می توانید با کفش های کتانی برشکا بپوشید نیز شامل طرح هایی با رنگ های جایگزین است. به لطف کفش های کتانی که بار روی کف پای شما را کاهش می دهد و یک تکیه گاه راه رفتن متعادل ایجاد می کند، در طول روز کمتر خسته خواهید شد. کفش های راحت برشکا که انتخاب مناسبی برای لباس های ورزشی هستند نیز با رنگ های چشمگیر خود جلب توجه می کنند. همچنین می توانید از طریق محصولات برشکا هوم از تی شرت های گشاد کمک بگیرید که با استفاده از آن می توانید جزئیات اسپرت را به لباس خود اضافه کنید. به طور مشابه، شلوارهایی که با تناسب گشاد خود به ایجاد یک استایل اسپرت کمک می کنند، برای ایجاد ظاهری راحت و ایجاد کت و شلوارهایی که با کفش های شما مطابقت دارند، ایده آل هستند. در ماه های تابستان می توانید صندل بپوشید تا پاهای خود را آزاد نگه دارید و با شلوارک و برمودا هماهنگ شوید. .

     

    لوازم التحریر بچه گانه برشکا شامل اقلام زیادی است که می توانید برای دختر یا پسر مدرسه ای خود خریداری کنید. دستور کار در میان مدل های لوازم التحریر برشکا نیز به دلیل طراحی لاستیکی از باز شدن ناخواسته صفحات جلوگیری می کند. پیگیری تاریخ ها روز به روز و یادداشت برداری در مورد کارهایی که در روزهای آینده باید انجام شود، با دستور کارها که مانع از پاره شدن مشکلات کاغذهای با کیفیت آنها می شود، آسان تر می شود. خانواده برشکا علاوه بر لوازم جانبی قابل استفاده در زندگی مدرسه و کسب و کار، تجهیزاتی را نیز شامل می شود که می توانید در لباس خود بگنجانید تا هم راحتی و هم ظرافت را به دست آورید. یقه های گردن این محصولات به شما کمک می کند تا با جلوگیری از تأثیر دمای انجماد بر گردن شما، به خصوص در زمستان، گرم بمانید.

     

    با نیم تنه لباس مناسب برای هوای گرم بسازید

    با نیم تنه لباس مناسب برای هوای گرم بسازید

    شما می توانید به انواع تاپ و تاپ نیم تنه با بند و بدون بند دسترسی داشته باشید که می توانید در ماه های تابستان بپوشید. در حالی که نیم تنه ها با ساختارهای بدن خود راحتی را در لباس زنان ایجاد می کنند، مدل های جایگزینی نیز ارائه می دهند که ناحیه گلو و سینه را باز یا بسته نگه می دارند. در روزهای گرم می توانید تاپ های برشکا را نیز بپوشید که با طرح های جوان پسند و برش های کوتاه خود به چشم می آیند. دسته بچه های برشکا گزینه های نامحدودی دارد تا جوانان بتوانند آزادانه استایل خود را در ماه های تابستان بیان کنند. لباس های دخترانه برشکا به شما این امکان را می دهد که با طراحی های مدرن خود، روزی راحت داشته باشید. عینک برشکا با طرح های رایگان خود مکمل استایل جوان و مدرن شماست و از شما در برابر اثرات مضر آفتاب محافظت می کند.

     

    روپوش های برشکا که برای خانم هایی که راحتی لباس را در اولویت قرار می دهند ترجیح می دهند، توسط کاربرانی که لباس های یک پارچه را دوست دارند نیز مورد استقبال قرار می گیرد. روپوش هایی که ویژگی های طراحی راحت دارند، جایگزین های مختلفی با مدل های آستین دار و بدون آستین ارائه می دهند. روپوش هایی که به لطف انواع پارچه های به کار رفته با پوست سازگار می شوند و از بروز مشکلاتی مانند خارش و اصطکاک جلوگیری می کنند، با طرح های بلند و کوتاه خود گزینه هایی مناسب برای سلیقه های مختلف ایجاد می کنند. مدل های دامن برشکا، که هم در لباس های روزمره و هم در زندگی تجاری قابل ترجیح هستند، از محصولاتی تشکیل شده اند که با موفقیت لباس های زنانه را تکمیل می کنند. دامن‌ها که با زیپ‌ها و طرح‌های کمر باریک خود راحتی پوشیدن را ایجاد می‌کنند، از جمله محصولات زیبای لباس‌های پایین هستند که به لطف پارچه‌هایی که شکل خود را حفظ می‌کنند، مورد استقبال قرار می‌گیرند.

     

    شما می توانید از طریق برشکا پلیورهایی داشته باشید که شما را از سرما در امان نگه دارد که با مدل های فراوان توانسته است انبوهی از مدل های لباس برتر را ایجاد کند. انواع ژاکت برشکا، مناسب برای خانم ها و آقایان، بدن شما را بدون سفت در آغوش می گیرند و با پارچه های انعطاف پذیر خود مانع از محدود شدن حرکات شما در طول روز می شوند. پلیورهای شیک که به طور کامل ناحیه گردن و گلو را می پوشانند از جمله محصولات راحتی هستند که در آن روز مخصوصاً در هوای سرد و باد می بایست از کمد خود بیرون آورده و استفاده کنید. می توانید با پلیورهایی که می توانید روی پیراهن برشکا بپوشید، ترکیبی مناسب برای استایل زمستانی ایجاد کنید. پیراهن مردانه برشکا; با توجه به عوامل زیادی مانند برش، طرح، پارچه و الگو به گزینه ها تقسیم می شود. برشکا با ارائه طیف گسترده ای از محصولات، فرصت هایی را برای شما ایجاد می کند تا محصولات و مدل های جدید با مزایای کمپین را خریداری کنید. با تجربه راحتی خرید آنلاین برشکا، می توانید بلافاصله از طریق Trendyol سفارشات متناسب با نیاز خود را انجام دهید.

    Please publish modules in offcanvas position.