Koton - نمایندگی کوتون

    کوتون (Koton)

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    کوتون یکی از برنده های معرف ترکیه می باشد که انواع مختلفی محصولات را دارد. آنلاین بازار کارگزار رسمی از سایت کوتون می باشد. برای راهنمایی خرید از سایت کوتون می توانید به دو روش زیر اقدام نمایید.

    1. خرید محصولات کوتون از سایت آنلاین بازار

    نرم افزار آنلاین بازار به صورت هوشمند با سایت کوتون در ارتباط هست و موجود انبار و قیمت ها به صورت آنلاین به شما نمایش دهد. شما از این پلتفرم می تواند به راحتی به محصولات کوتون دسترسی داشته باشید. وخرید ریالی از ترکیه انجام دهید. خرید محصولات کوتون از سایت آنلاین بازار

    1. مشاهده محصول از سایت اصلی کوتون و ثبت لینک در سایت

    روش دوم خرید از برند کوتون به این صورت هست که شما به سایت اصلی و ترکیه کوتون می رود و لینک مورد نظر را از طریق سامانه به ما ارسال می کنید. در کمتر زمان ممکن لینک خرید درپروفایل و کارپوشه شما نمایش داده می شود. و مراحل خرید را از آنجا دنبال کنید. ثبت لینک از سایت کوتون

    • کیف دستی سوهو برند   MISS IPEKYOL( ایپک یولی ) به رنگ   بژ
      2,749,551,000 تومان
      بند نازک به نظر می رسد کیف کراس بادی مینی برند   Koton ( کوتون ) به رنگ  آبی سرمه ای
      2,750,058,000 تومان

    اگر از دنبال کنندگان ترندهای فشن هستید، قطعا در سال‌های اخیر انواع مدل پیراهن زنانه کوتون (KOTON) دیده اید. پیراهن‌ها انواع متنوعی دارند، به همین دلیل برای هر سبک استایلی می‌توانند مناسب باشند. در این مطلب ما انواع پیراهن کوتون (Koton) را به شما معرفی می‌کنیم، درباره‌ی نحوه‌ی استایل کردن هر مدل نکاتی را خواهیم گفت، جنس پیراهن مناسب هر فصل و نحوه‌ی شست و شو و نگه‌داری آن را نیز به شما خواهیم گفت. برای خرید انواع محصولات کوتون (Koton) به سایت آنلاین بازار مراجعه نمایید

    خرید انواع پیراهن زنانه از برند کوتون

    سه دسته‌ی اصلی پیراهن‌ها داشته باشیم. دسته بندی پیراهن‌های زنانه و دخترانه از نظر قد

    پیراهن ماکسی کوتون (Koton)

    به لباس های بلند خانوم ها که معمولاً تا قوزک و یا نوک پا درازا دارد لباس ماکسی گفته می شود. این نوع لباس مدل های مختلفی نظیر جیر و مخمل ، چاکدار ، پلیسه ای و… دارد. همانطور که شما تصور می کنید این لباس بیشتر برای مجالس و میهمانی های رسمی کاربرد دارد.

    پیراهن مینی کوتون (Koton)

    پیراهن‌های مینی درست مانند اسمشان هستند، کوتاه! این پیراهن‌ها در شکل‌ها و سیلوئت‌های مختلفی وجود دارند، که از ترندی‌ترین ‌آن‌ها می‌توان به شکلی که جلویش تا پایین دکمه می‌خورد اشاره کرد. پیراهن های مینی قدشان تا زیر باسن است و درست مانند پیراهن‌های ماکسی از مدل‌های راحتی تا مدل‌های شیک و متناسب مجالس رسمی طراحی می‌شوند.

    پیراهن میدی کوتون (Koton)

    این نوع پیراهن تا روی زانو است و قدی متوسط دارد. پیراهن‌های میدی در سال‌های اخیر بیشتر موردتوجه قرار گرفتند زیرا راحت و به نسبت پوشیده هستند.

    خرید پیراهن اسپرت دخترانه کوتون (Koton) از ایران

    پیراهن‌های کاربردی تابستانه

    پیراهن‌های آزاد و بیسیک زنانه کوتون (Koton)

    داشتن یک پیراهن بدون طرح و پترن خاصی با یک سایز بزرگتر که رنگ خنثی و یا نود دارد، کار شما را راحت می‌کند. این پیراهن به شما این امکان را می‌دهد که در روزهای گرمی که نمی‌دانید چه بپوشید و اگر سبک استایل شما ساده و مینیمال است، تیشرت بیسیک به یکی از لباس های ضروری شما تبدیل می شود. تیشرت بیسیک به تیشرتی گفته می شود که ساده، بدون برش و بدون طرح است و به دلیل رنگ های خنثی و پرکاربردی که دارند می توان آنها را با لباس های مختلفی ست کرد.

    استفاده درست از تیشرت های بیسیک می تواند استایل شما را جذاب کند. این تیشرت ها به دلیل طرح و شکل ساده ای دارند،هم با لباس های ساده و هم با لباس های طرحدار ست می شوند

    پیراهن‌های فون زنانه کوتون (Koton)

    دامن این پیراهن ابتدا کمی تنگ و در پایین گشاد می‌شود و شباهت زیادی به سیلوئت A دارد، اگر سری به کمدتان بزنید به احتمال زیاد نمونه‌ای از این پیراهن را پیدا می‌کنید. این پیراهن بسیار شیک و در تن خوش فرم است و برای اغلب استایل‌ها نیز مناسب است. پیراهن‌های فون در مدل‌های متنوعی برای موقعیت‌های مختلف از جمله به عنوان پیراهن راحتی تا پیراهن شب طراحی و دوخته می‌شوند.

    خرید پیراهن راحتی زنانه ترک کوتون (Koton).

    پیراهن‌های پترن‌دار و یا طرحدار زنانه کوتون (Koton)

    اگر طرفدار سبک ماکسیمال هستید کوتون (Koton) یکی از پرطرفدار ترین محصولات برای شما دارد. پیراهن‌های پترن‌دار و طرح‌داری که طرح‌هایی مانند هاوایی و گل گلی دارند بهترین انتخاب برای تابستان هستند. در اکثر فشن شوها کوتون (Koton) در این موارد بهترینها را ارایه می دهد. در پایان فصل تخفیفات ویژه کوتون (Koton) بروی این مدل چنان تاثیری بر مشتری می گذارد که هیچ بیننده نمی تواند از آن به راحتی چشم پوشی کند. برای خرید لباس های تخفیف دار کوتون و سایت تخفیف ترکیه به آنلاین بازار مراجعه نمایید.

    خرید پیراهن وال تابستانه کوتون (Koton)

     

    پیراهن‌های تابستانه کوتون (Koton)

    به طور کلی انتخاب پیراهن تابستانه‌ی مناسب به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم‌ترین آن‌ها سبک استایل و جنس پیراهن است. در این مطلب ما پیراهن‌های کوتون (Koton) مناسب شما را از نظر نوع، جنس و استایل کردن تا حدی معرفی کردیم.

    درباه شرکت کوتون (Koton)

    شرکت Koton که در سال 1988 به عنوان یک بوتیک کوچک در Kuzguncuk تاسیس شد، به سرعت در ترکیه و خارج از کشور در حال رشد است و دارای 222 فروشگاه در 24 کشور است. در طول سال، کوتون تعداد بسیار بالایی از مجموعه ها و مدل ها را به مشتریان ارائه می دهد. آنها بیش از 150 فروشگاه در ترکیه و بیش از 60 فروشگاه در خارج از کشور دارند. گولدن یلماز، نایب رئیس هیئت مدیره کوتون و یلماز یلماز رئیس هیئت مدیره کوتون، توضیح دادند که چگونه به لطف نبیم چنین عملیات بزرگی را مدیریت می کنند و چگونه کنترل و پیگیری بین فروشگاه ها انجام می شود.

    می توان در مورد کوتون به عنوان شرکتی صحبت کرد که همیشه مد را با قیمت های مناسب به فروش می رساند و دامنه محصولات خود را گسترش می دهد. در کوتون، مشخصات مشتری خود را چگونه تعریف می کنید و چگونه کوتون را در بخش پوشاک آماده قرار می دهید؟

     مشخصات مشتری کوتون متشکل از جوانان و متخصصان جوان است. مشتریان ما از روند مد پیروی می کنند و قیمت های مناسب را ترجیح می دهند. در 10 سال گذشته، در نتیجه بحران ها، مشخصات مصرف کننده هم در ترکیه و هم در خارج از کشور تغییر کرد. مصرف کنندگان ترجیح دادند کالاهای لوکس را ترجیح ندهند و در خریدهای اجباری برندهای مختلف با کیفیت های متنوع را ترجیح دهند. کوتون از قبل این روندهای در حال تغییر را درک کرد و فروش و سبد مشتریان خود را به طور قابل توجهی افزایش داد. Koton با مشخصات گسترده مشتری، پروژه‌های نوآورانه و محصولات تعیین‌کننده روند با قیمت مناسب، یکی از مهم‌ترین بازیگران در زمینه فست مد هم در ترکیه و هم در جهان است.

    کوتون چگونه می توانید با شرکت های مد مانند H&M، Zara و Mango رقابت کنید؟

     ما در کوتون 15 سال است که صادرات انجام می دهیم. ما 222 فروشگاه در 24 کشور داریم و این تعداد هم در ترکیه و هم در جهان به سرعت در حال افزایش است. در اکثر موارد فروشگاه های خارجی درخواست افتتاح فروشگاه کوتون از خود آنهاست. کوتون اکنون در نقطه ای است که در محل خود ترافیک ایجاد می کند.

     

    کوتون و ترندیول بیش از 150 فروشگاه در ترکیه و بیش از 60 فروشگاه در خارج از کشور دارید، چگونه چنین عملیات عظیمی را مدیریت می کنید؟

     ما در کوتون ساختار تیمی بدون تغییر و با تجربه داریم. تیمی که از گذشته بخشی از رشد بوده و برنامه های رشد فردا را اتخاذ کرده است، نقش بزرگی در موفقیت دارد. نیروی محرکه مکانیزم کنترل و پیگیری شامل بهبودهایی است که همراه با Nebim و بهبود زیرساخت ها بسته به نیازها انجام می شود. سازمان فروشگاهی کوتون چه برای فروشگاه های ترکیه و چه در خارج از کشور، ساختار خود را با رویکردی پویا تجدید و توسعه می دهد. به این ترتیب، می‌توانیم مزیت رقابتی خود را در مرحله رشد حفظ کنیم.

     

    یکی از موضوعات مورد بحث این است که یورو ارزش خود را از دست می دهد و لیر ترکیه ارزش خود را افزایش می دهد. نظر شما در این باره چیست؟ بازتاب ها در مورد کوتون چیست؟

    اگرچه به نظر می‌رسد قیمت‌ها در کوتاه‌مدت بالاتر رفته‌اند، زیرا TL در برابر یورو ارزشمندتر می‌شود، استراتژی مدیریت قیمت و مدیریت پروژه ما بر اساس کشورها مانع از تحت تأثیر قرار گرفتن بیش از حد ما شد. ما روی گسترش بازاری که در آن هستیم و رسیدن به سهم خود در بازار کار می کنیم تا بتوانیم از شر چنین شوک های گذرا خلاص شویم. با دقت در مورد نیازهای مشتری و همچنین تعادل بین محصول و قیمت می توان از چنین موقعیت هایی حتی قوی تر خارج شد. بزرگترین هدف ما تبدیل شدن به وال مارت در بخش پوشاک آماده است. علاوه بر این، می‌توان شرکت‌هایی مانند H&M و Zara را که حتی با موفقیت از دوره‌های بحرانی خارج شده‌اند، به عنوان نمونه قرار داد.

    Please publish modules in offcanvas position.